Kaip sumažinti Women's Heart Attack Chances
Galimos misijos
Dr Aagneta Akesson, PhD, MPH su savo komanda mokslo Švedija moterims po menopauzės tirtas 1997 m., siekiant įvertinti jų galimybes širdies priepuolis, priklausomai nuo jų mitybą ir gyvenimo būdą. Ji sako: "kiek galima - pagal savo motyvaciją - sumažinti savo riziką [širdies priepuolis] pagal skirtingus sveikos gyvensenos veiksnių ir visų pirma kombinuoto sveiką mitybą ir gyvenimo būdą". Akesson tyrimų nustatė penkis būdus, kaip sumažinti moterų širdies priepuolio tikimybė. Nauji tyrimai rodo, kad iki 92% rizikos širdies priepuolio sumažina penkių sveikos mitybos įpročius:
· Stenkitės vaisiai, daržovės, nesmulkinti grūdai, žuvis ir ankštiniai augalai.
· Drink Modicum dozės alkoholio.
· Laikykite juosmens paprastesnį už savo klubus.
· Pėsčiomis 40 minučių kasdien ir imtis savaitinio pasinaudoti.
· Ir rūkyti.
Dr.Agneta Akesson reikalavimai "penkios sveikos mitybos ir gyvensenos veiksnių nėra įmanoma laikytis", o dar sako: "Tai daugiau sau, ką pasirinks". Dr.Agneta Akesson darbų Karolinska instituto Stokholme, Švedija su mitybos epidemiologijos skyriui.
Širdies priepuolių ir moterys gali būti užkirstas
Tyrimų grupė Dr Akesson atliko tyrimus su daugiau nei 24000 moterų, kurie buvo jų po menopauzės laikotarpiu. Paprastai moterų po menopauzės yra labiau pažeidžiami širdies priepuoliai. Per 1997 m. visas šias moteris apie jų gyvenimo būdą, įskaitant jų dieta ir mankšta. Visi jie buvo sveiki kainuoja nuo vėžio, 2 tipo cukrinis diabetas ar širdies ligos rūšiuoti. Tyrimų grupė nuolat stebėti jų šešerius metus. Per tą laiką 51 moterų turėjo širdies priepuolio ir mirė laikotarpiui. Kita 257 moterų išgyveno širdies priepuoliai. Jis pastebėjo moterų visų pirmiau išvardytų penkių širdies šeimai įpročiai buvo 92% mažesnė tikimybė, kad sergate širdies priepuolis negu tuos, kurie nė vienas iš jų.
Deja, jis rado tik penki procentai moterų buvo visi penki sveikos mitybos įpročius. Tyrimą pastebėta, jei visi jų turėjo visus tuos įpročius, širdies priepuoliai gali būti sumažinti 75%.
Step by Step "
Tačiau jis pažymėjo, kad kiekvienas širdies sveikas įprotis apsaugo nuo širdies smūgio rizika. Moterys, kurios gėrė mažiau, ir valgė sveiką mitybą buvo 57% mažesnė tikimybė, širdies priepuolio. Daugiau širdies sveikos mitybos įpročius rezultatų mažinant širdies priepuolių riziką.
Moterys, kurie nebuvo dūmų ir buvo sveikas juosmens iki klubų santykis, be minėtų sveikos mitybos įpročius, buvo 92% mažesnė tikimybė, kad sergate širdies priepuolis.
Kaip Pratimai mažina širdies smūgio riziką
Kitas tyrimas rodo, kaip naudotis mažina širdies priepuolių moterims rizika. Dienos fizinio aktyvumo ar trukdo širdies priepuolių ir kitų problemų trimis skirtingais būdais.
· Cheminių medžiagų kraujyje sukelia uždegimą, kraujo krešėjimo ir kraujagyslių funkcijos.
· Išlaikant kraujospūdis ribose.
· Ir stiprinti sveikos cholesterolio kiekį
Tyrimas buvo atliktas remiantis 27.000 sveikų moterų virš 45 metų amžiaus, 11 metų. Tyrimų grupė vadovaujama Dr.Samia Mora, MD, MHS Harvardo medicinos mokyklos ir Bostono Brigham ir moterų ligoninė. Studijų atsirado internetinis žurnalas apyvartą.
Gaunamus paieškos terminus straipsnis:
Kiti Susiję straipsniai gali jus domina:
- Life coaching problemos Heart
- Gauti Six-Pack Abs Tarp moterų mados
- Moterys Pasirengimas Six-Pack Abs mokymas
- Moterys, svorio kritimas, ir Six-Pack Abs
- Lankymūsi Madrido Heart
Tags: Heart Attack, širdies priepuolio Women, Heart Attack pagalbos, Women's Heart Attack







































